Перейти к основному содержанию
EDU-MMCS
  • В начало
  • Дополнительно
Вы используете гостевой доступ
Вход
В начало
  1. OpenSMD
  2. Assignment #1. Playing with Kotlin

Assignment #1. Playing with Kotlin

Требуемые условия завершения
Открыто с: понедельник, 10 февраля 2025, 00:00
Срок сдачи: вторник, 25 февраля 2025, 00:00

Implement mechanics of the board game of your choice:

  • Chess
  • Draughts
  • Nard
  • Rummy
  • Durak
  • Monopoly
  • ...

There are hundreds of thousands of different games out there. No duplicates please.

Your program should implement basic FSM flow of the game. The result should be a playground file that prints game session log:

Started a new game of Snakes and Ladders
======
Alice rolls the dice
Dice roll is a 3
Alice moves to 3
Alice went up a ladder
Maria rolls the dice
Dice roll is a 5
Maria moves to 5
Alex rolls the dice
Dice roll is a 4
Alex moves to 4
Ivan rolls the dice
Dice roll is a 5
Ivan moves to 5

There is no need to implement complex AI, use random or greedy strategy.

Table for game claims:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-XGk9a7eVaJgE_6JhB1dR-iju6_3PvMY4JCWqLUu7EA/edit?usp=sharing

Служба поддержки сайта
Вы используете гостевой доступ (Вход)
Сводка хранения данных
Скачать мобильное приложение Яндекс.Метрика
На платформе Moodle